جدیدترین و بهترین دسترسی به کلش فارسی و انگلیسی اورجینال کلش اف کلنز نسخه جدید
نوشته شده توسط : زپو

 جدیدترین و بهترین دسترسی به کلش فارسی و انگلیسی اورجینال کلش اف کلنز نسخه جدید


دو نسخه حرفه ای دسترسی کامل و کنترل کردن کلش اف کلنز نسخه فارسی و نسخه انگلیسی اورجینال ((هر دو محصول با قیمت بالای 500000 هزار تومان))

hzf6_robot_logo_(378_x_278).jpg
بهترین هک ورژن جدید کلش اف کلنز نسخه فارسی
بهترین هک ورژن جدید نسخه انگلیسی اورجینال
برای گوشی های اندروید

0i2k_android-5222-min.jpg
 نرم افزار دسترسی کامل به بازی کلش آف کلنز با سرعت ، آپتایم بالا و امکانات بیشتر و همچنین قابلیت نامحدودسازی جم ، دارک یا نفت ، اکسیر و پول(طلا) را دارد. قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل ۲۰ هزار تومان برای ۵۰۰ جم و در خارج از کشور به قیمت ۵ دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.

4. امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.

5. حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا 25 ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود .

6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.



توجه : این نرم افزار نیازمند به روت میباشد

خرید و دانلود  جدیدترین و بهترین دسترسی به کلش فارسی و انگلیسی اورجینال کلش اف کلنز نسخه جدید






:: برچسب‌ها: هک کلش , هک , کلش اف کلنز , هک کلش اف کلنز , ورژن جدید هک کلش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: